Badania i analiza win-loss
na zlecenie

Część firm preferuje, aby badanie i analiza win-loss była realizowana przez zewnętrznych ekspertów zamiast pracowników firmy. Dzieję się tak najczęściej wtedy gdy:

• Twoi pracownicy firmy nie mają wystarczająco czasu, aby samodzielnie realizować badania
(np.: przeprowadzać wywiady telefoniczne).
• Przegraliście jeden lub kilka bardzo ważnych procesów sprzedaży i potrzebujecie szybko wyciągnąć wnioski: "dlaczego tak naprawdę przegraliśmy?", "co moglibyśmy zrobić lepiej?".
• Zależy Wam na maksymalnej obiektywności realizowanych badań i wniosków. Można to osiągnąć wtedy, gdy rozmowy prowadzą doświadczeni profesjonaliści spoza Twojej firmy.

W takich przypadkach przyjmujemy rolę agencji badawczej i pracujemy zwykle na dwa sposoby:

• Gdy potrzebujesz szybko badania jednego lub kilku zamkniętych procesów sprzedaży, robimy to za Ciebie
i dostarczamy sprawozdania oraz wnioski.
• Gdy chcesz, aby proces win-loss na stałe działał w Twojej firmie, umawiamy się na cykliczną realizację badań oraz dostarczanie wniosków i rekomendacji. Podpisujemy umowę o współpracy długofalowej.