Poznaj nasz zespół
i zaufaj polskim praktykom sprzedaży!

Kim jesteśmy?

  • Jesteśmy zespołem praktyków w obszarze sprzedaży, marketingu i badań klientów B2B. Jako pierwsi w Polsce wdrażamy proces analizy win-loss. Rozwiązanie, które z powodzeniem wykorzystują tysiące firm na całym świecie dostosowaliśmy do wymogów rodzimego rynku.

    Głęboko wierzymy, że wiedza o potrzebach klientów oraz ich procesie decyzyjnym jest przewagą, która pozwala zostawić konkurencję w tyle. Wiarygodność wniosków, które dostarcza analiza win-loss opiera się na badaniu prawdziwych procesów zakupowych Twoich klientów.

    Naszą misją jest pomagać przedsiębiorstwom takim jak Twoje wykorzystywać analizę win-loss jako narzędzie budowania trwałej przewagi na rynku.

Tomasz Zagdan

Co-Founder Win-Loss.pl

Praktyk sprzedaży i konsultant biznesowym. Pasjonat wykorzystywania badań klientów B2Bdo udoskonalania procesów sprzedaży i marketingu.

10 lat doświadczenia w obszarach sprzedaży i strategii
w międzynarodowych firmach doradczych 
(Frost & Sullivan, OC&C Strategy Consultants, Deloitte).

TZA

Spędził ponad 500 godzin przeprowadzając badania klientów B2B, w tym także w niszowych branżach
(np.: rynek rozwiązań do oczyszczania wody balastowej na statkach morskich).

Przez 3 lata w Canon Polska B2B na stanowisku Sales Excellence Manager. W Canon wdrożył analizę  win-loss  po raz pierwszy. Nauczył się, jak przenosić najlepsze międzynarodowe praktyki na polskie realia.

Obecne uczy firmy w Polsce, jak wykorzystywać analizę win-loss, aby zdobyć przewagę nad konkurencją.

RPO

Radosław Pogoda

Co-Founder Win-Loss.pl

Praktyk sprzedaży, trener handlowców, szefów sprzedaży i konsultant biznesowy.

Od ponad 20 lat sprzedaje osobiście i zarządza zespołami sprzedaży
w branżach tak zróżnicowanych jak IT (IBM, polskie software house’y 
i agencje multimedialne), motoryzacja (Volvo, BMW, Mercedes-Benz), moda (Puma, Próchnik), media, kolejnictwo (wynajem i sprzedaż lokomotyw).

Zbudował i prowadził długoterminowe relacje handlowe o wartości ponad 95 000 000 zł rocznie.

Działa według zasady „customer for life”, traktując każdego klienta jako długoletniego partnera biznesowego,
a nie jednorazową pozycję w tabeli obrotów.

Wykorzystuje analizę win-loss jako narzędzie wspierające rozwój kompetencji i odkrywanie talentów handlowców.

Liwia Tarasiuk

Project Manager | Marketing Specialist

Specjalistka w obszarze marketingu, dla której nie ma rzeczy niemożliwych.

5 lat doświadczenia w obszarach sprzedaży i marketingu usług, w tym w branży eventowej i reklamowej.

Wspomaga procesy wdrożenia analizy win-loss w polskich organizacjach sprzedaży B2B.

q2
MGA

Michał Gałązka​

Sales Coach & Mentor​

Konsultant biznesowy, coach i manager.

15+ lat doświadczenia w projektach business intelligence, ie. analityki, ryzyka, raportowania zarządczego i obowiązkowego w finansach
i bankowości.

3+ lata doświadczeń w obszarze coachingu, konsultingu i doskonalenia organizacji.

Profesjonalny Coach Akademii Leona Koźmińskiego, International Certified Coach, Certyfikowany konsultant MindSonar, Trener Zmiany SPOCO.

Wdraża analizę win-loss jako narzędzie wspierające procesy coachingu i mentoringu zespołów handlowych.